Գայանե Կրոյանը 2012թ.-ից աշխատում է «Գալաքսի» ընկերությունների խմբում, հանդիսանում է ընկերությունների խմբի Մարքեթինգի և հետազոտության գծով տնօրենը։ Նրա պատասխանատվության շրջանակը ներառում է հետազոտական և վարքաբանական տվյալների հավաքագրումն ու մշակումը, ներառյալ ընկերությունների ապրանքների և ծառայությունների սպառողների մասին առավելագույն դետալային գիտելիք, հասարակական թրենդների և մրցակցության մոնիթորինգ ապահովում։
Նախքան «Գալաքսի»-ի թիմին միանալը՝ նա աշխատել է որպես հանրային կարծիքի հետազոտությունների մասնագետ տարբեր ընկերություններում, ինչպիսիք են, օրինակ, «Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիան» և «Բրեվիսը»։
Գայանեն Երևանի պետական համալսարանի շրջանավարտ է, ունի սոցիոլոգիայի բակալավրի և մագիստրոսի կոչում։ Նա նաև ավարտել է Մարքեթինգի Նիդեռլանդների ինստիտուտը։