Աննա Ղազարյանը TI’ME ընկերության (Հայաստան, Վրաստան) մարքեթինգի տնօրենն է «Գալաքսի» ընկերությունների խմբում:
Նա պատասխանատու է ընկերության մարքեթինգային ռազմավարությունների իրականացման համար երկու երկրում:
Աննա Ղազարյանը մարքեթինգի ոլորտում է 14 տարի, առավելագույնը՝ ամենօրյա սպառման ապրանքների ոլորտում (FMCG)։ 2010-2019թթ նա աշխատել է «Japan Tobacco International» ընկերությունում՝ Հայաստանի և Վրաստանի մարքեթինգի թիմերում, 7 տարի ղեկավարելով ընկերության հայաստանյան գրասենյակի մարքեթինգի բաժինը: Մինչ այդ նա աշխատել է պետական հատվածում, մասնավորապես՝ Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարությունում որպես գիտահետազոտական վարչության պետ։
Աննան ավարտել է Երևանի Պետական Տնտեսագիտական Համալսարանի մակրոէկոնոմիկայի ֆակուլտետը, իսկ 2005-ին՝ Հայաստանի Ամերիկյան Համալսարանի բիզնես կառավարման մագիստրատուրան: