ԿարապետյանԱրթուր
ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐԻ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՏՆՕՐԵՆ, ՅՈՒՔՈՄ
  • Արթուր Կարապետյանը   «Գալաքսի» խմբի կազմում հանդես եկող «Յուքոմ» ընկերության Հաճախորդների սպասարկման տնօրենն է։ Նա պատասխանատու է հաճախորդների սպասարկման տնօրինության տեսլականի, ռազմավարության, քաղաքականության, գործընթացի մշակման, հիմնական արդյունքների, նախագծերի և նախաձեռնությունների  համար:

    Նա վերահսկում է դեբիտորական պարտքերի հետ կապված աշխատանքների իրականացումը, ինչպես նաև ապահովում 24/7 սպասարկում և աջակցություն բոլոր հաճախորդների բազաների համար և՛ B2C, և՛ B2B հատվածներում:

    Արթուր Կարապետյանը մեծ փորձ ունի հեռահաղորդակցության բնագավառում։ «Յուքոմ» ընկերությանը միացել է 2014թ.-ից։    2012-14թթ․-ին աշխատել է «ՎԵՈՆ Արմենիա»  ընկերությունում (Beeline ապրանքանիշ)։

    «Յուքոմ» ընկերության Հաճախորդների սպասարկման տնօրենի պաշտոնը զբաղեցնում է 2022թ.-ից։ Մինչ այդ երկու տարի եղել է Հաճախորդների հետ կապերի բաժնի ղեկավարը։

    Արթուր Կարապետյանը Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանի Կիբեռնետիկայի ֆակուլտետի շրջանավարտ է։ Մասնակցել է որակավորման և վերապատրաստման տարբեր դասընթացների:

    ՄԻԱՑԵՔ ՄԵՐ ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅԱՆԸ
    Մենք պրոֆեսիոնալների թիմ ենք, կիսում ենք միևնույն երազանքները և էթիկական նորմերի ինստիտուցիոնալ գիտակցմամբ համախմբված ենք աշխարհը ավելի լավը դարձնելու և կյանքի որակը բարելավելու առաքելության շուրջ։ Մեր գործում և թիմում ներգրավվելու տարբեր ճանապարհներ կան. բոլորն էլ, միևնույն է, դառնում են հաջողության պատմության ճանապարհներ։