Բրյուսովի անվան պետական համալսարանի ուսանողները հյուրընկալվել էին Chronograph-ում

Ամեն ինչ հաղորդակցություն է` բառերը, մոտեցումը, զգացողությունը, լռությունը: «Գալաքսի» ընկերությունների խմբում մենք հատուկ մոտեցում ու մարքեթինգային քաղաքականություն ունենք բոլոր շահառու խմբերին, իսկ ամեն սեգմենտի հետ աշխատանքը մաթեմատիկական ճշգրտությամբ ենք իրականացնում, որի փորձը կիսելու առիթն ունեինք ԵՊԲՀ-ի (Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարան/Brusov State University) ուսանողների հետ:

Ուսանողներին հյուրընկալել էինք Chronograph-ում՝ կիսվելու մարքեթինգային ու սպասարկման ոլորտի առանձնահատկություններով: Ապա դասախոսություն-քննարկում ունեցանք «Գալաքսիի» գրասենյակում:

Շնորհակալ ենք հանդիպման ընթացքում հնչեցրած հետաքրքիր հարցերի համար:

Նորություններ
Ucom ընկերությունը Ամառային Օլիմպիական Խաղերի հայկական հավաքականի գլխավոր հովանավորն է
22 Հուլիսի, 2024
ԱՎԵԼԻՆ
PANDORA՝ քո օնլայն զարդատուփը
11 Հուլիսի, 2024
ԱՎԵԼԻՆ
VANNA ժամացույցների տիեզերական մինիմալիզմը՝ ներկայացված TI’ME սրահներում
24 Հունիսի, 2024
ԱՎԵԼԻՆ