«Ընտրելով գերազանցությունը». «Նուվել դ’Աղմենի» պարբերականի հարցազրույցը Արտյոմ Խաչատրյանի հետ

«Գալաքսի» ընկերությունների մեծ ընտանիքը հայտնվել է  ֆրանսիական «Նուվել դ’Աղմենի» պարբերականի ուշադրության կենտրոնում: Լրատվամիջոցը  զրուցել է «Գալաքսի» ընկերությունների խմբի համահիմնադիր Արտյոմ Խաչատրյանի հետ, հրապարակել  ծավալուն հոդված՝ ««Գալաքսի» ընկերությունների խումբ. Ընտրելով գերազանցությունը»  վերնագրով: Ներկայացնում ենք հատվածներ հրապարակումից, որը հոդվածագիրը որակել է հայացք՝  1999թ-ին  հիմնադրված ընտանեկան բիզնեսի պատմությանը, որը վերածվեց իսկական հաջողության:

«Մենք շատ հպարտ ենք, որ Հայաստանի տնտեսության 100 հիմնասյուներից մեկն ենք,- զրույցում ասել է Արտյոմ Խաչատրյանը՝ ավելացնելով,-Խմբում միջին աշխատավարձը գրեթե երկու անգամ գերազանցում է հանրապետությունում  ​​միջին անվանական աշխատավարձը, ինչը նշանակում  է՝ մենք կարող ենք աշխատանքի ընդունել և պահել լավագույն կադրերին»:

Ըստ պարբերականի` «Գալաքսի» ընկերությունների խումբն ապահովում է նախագծերի ամբողջական կառավարումը՝ գաղափարից մինչև դրա ​​իրագործումը: Գործունեություն սկսելուց առաջ ղեկավար թիմը հավաքվում է՝ բացահայտելու նախագծի մրցակցային առավելությունները, և միայն դրանից հետո է կայացվում այն իրականացնելու կամ մերժելու որոշումը: Հիմնական հարցապնդումը հետևյալն է՝ ինչո՞ւ սկսել գործունեություն, եթե այն սպառողների կյանքում չի բերի փոփոխությունների: Այս ռազմավարությունը կարծես տալիս է իր պտուղները, քանի որ, ի վերջո, նախագծերը հաջողված են։

Պարբերականը գրում է, որ Ֆրանսիական լեգենդար Paul ապրանքանիշը Հայաստան մտավ «Գալաքսի» խմբի շնորհիվ 2022 թվականին: Այս նախագիծը կյանքի կոչելու համար խումբը ցուցաբերեց առանձնահատուկ մոտեցում։ Ամբողջ գործընթացը` բանակցությունների սկզբից մինչև առաջին սրահի բացումը, տևեց հինգ տարի: 

«Paul-ը շատ կարևոր նախագիծ է մեզ համար, քանի որ այն խորհրդանշում է սերն ու վստահությունը, որը կա Ֆրանսիայի և Հայաստանի միջև: Բացի այդ, այն կապված է հացի հետ, որը հայկական մշակույթի կարևորագույն բաղադրիչներից է»,- ասել է Արտյոմ Խաչատրյանը:

Առաջիկայում «Գալաքսի» խմբի  շնորհիվ ֆրանսիական այլ ապրանքանիշեր ևս կհաստատվեն Հայաստանում և հարևան երկրներում։ Փաստորեն, խումբն ավելի ու ավելի է դիրքավորվում որպես ֆրանսիական և միջազգային տնտեսական ներկայության վեկտոր ոչ միայն Հայաստանում, այլև տարածաշրջանում,-եզրակացրել է պարբերականը: 

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ`

https://www.armenews.com/spip.php?page=article&id_article=103519&fbclid=IwAR3G-aKjLMmVn3zsTn3o81wGWeQW4ISm75Le72TBC8hjrMVBETNwT-dFI8U

ավելին
Տոմաշ Վեսելի. «Courtyard By Marriott-ի համար երկինքը սահմաններ չունի»
Ապրիլի 6-ից Երեւանի Տերյան 5 հասցեում իր դռները կբացի Marriott International-ի հերթական հյուրանոցը՝ Courtyard by Marriott-ը, որն առ ...
08 Ապրիլի, 2024
ԱՎԵԼԻՆ
Աստղիկ Սարգսյան. «Գալաքսի» խմբի դռները միշտ բաց են տաղանդների առջեւ
Ցանկացած ընկերության զարգացման գործում տաղանդների կառավարումն առանցքային նշանակություն ունի, քանի որ ընկեր ...
15 Օգոստոսի, 2023
ԱՎԵԼԻՆ
«Սանտաֆե»-ի նոր գործադիր շեֆ Լուկա Կարլեոն սկսել է «հեղափոխություն»՝ իտալական ձեւով
Իտալացի փորձառու շեֆ-խոհարար Լուկա Կարլեոն մեկ ամսից ավելի է «Սանտաֆե» ռեստորանի գործադիր շեֆն է (անգլ.՝ Executiv ...
19 Մայիսի, 2023
ԱՎԵԼԻՆ